המלצות לחופשה זוגית בצפון הארץ

האם לדעתכם אפשר לצאת לחופשה בארץ, להנות ולמלא מצברים גם ללא הטיסה לחו״ל? בסיום הסגר ועם פתיחת המשק שכולל צימרים ובתי המלון החלטנו לנסות והופתענו לגלות שאכן החופשה בארצנו הקטנה יכולה להיות בהחלט חופשה מפנקת ומלאה בחוויות לא פחות ממדהימות כל מה שצריך זה לנצל את חודשי החורף, אלו חודשים בהם כל הארץ ובייחוד צפון הארץ מתרעננים לאחר הגשם, הכל מלבלב ופורח, הנופים מלאים בצבעים של ירוק, צהוב, לבן וסגול, שקט ופסטורליות שלא תוכלו לחוות בחודשי הקיץ העמוסים והחמים. ואם כבר אמרנו חופשה בחודשי החורף, אז חופשה בחודשי החורף ובאמצע השבוע ולא בסופ״ש שני התנאים הללו יבטיחו לכם את החופשה המושלמת בארצנו הקטנה.

נוף לשקיעה במלון הנופש רמות

מלון הנופש רמות במושב רמות #

את החופשה שלנו תכננו לסוף חודש פברואר ולימי אמצע השבוע כמובן, וזאת לאחר ירידת השלגים שהייתה בחודש האחרון בחלקים השונים של צפון הארץ דבר שגרם לנהירה הגדולה של הישראלים לראות את השלג, כך שעבורנו כל הכבישים היו כמעט ריקים לחלוטין והנסיעה הייתה קצרה. בכל עצירה שעשינו בשביל נוף במצפה מסוים היינו כמעט לבדנו וכך נהננו מהשקט ומהנופים שהיו שייכים באותם הרגעים רק עבורנו.

המלון שבו שהינו הוא מלון בשם כפר הנופש רמות, שנמצא בתוך הישוב רמות וכל אתר של המלון צופה אל הכנרת שאותה ניתן לראות גם מכל חדר של המלון וגם מתוך הג’קוזי. כיוון שהחופשה שלנו הייתה בחודשי החורף החלטנו לקחת בקתה שבה יש גם ג’קוזי וגם סאונה והרי אין יותר מדהים מלהכנס לסאונה חמימה לאחר טיול בטבע ובמיוחד אם מדובר בטיול שכולל שלג.

ג'קוזי עם נוף לשקיעה במלון הנפש רמות

ג’קוזי עם נוף לשקיעה במלון הנפש רמות

למלון הגענו בשעות הצהריים והחלטנו לא להתרחק אלא פשוט לטייל בשבילי הריזורט המטופחים, ליהנות מהאוויר, מהשקט ולקראת הערב גם מהשקיעה המדהימה שעה שבה השמש יורדת לאט לאט ומסתתרת מאחורי ימת הכנרת.

ארוחת הבוקר במלון הנופש רמות #

ארוחת הבוקר שלנו הייתה בסגנון של ‘קורונה סטייל’ ואותה הביאו לנו אנשי צוות המלון עד חדרנו. הארוחה הייתה מורכבת ממספר מוצרים והייתה ארוזה בתוך קופסת קרטון עם פתקית הקדשה עבורנו. המוצרים של ארוחת הבוקר כללו: מפת שולחן קטנה (שהייתה מתחלפת- כל בוקר בצבע שונה), כלים חד פעמיים, ירקות ופירות טריים, מיץ תפוזים, מבחר גבינות, לחמים ולחמניות, קרואסונים, ממרחים שונים ועד.

אז נכון, לא חווינו את ארוחת הבוקר הרגילה שאותה אנו מכירים מלפני הקורונה אך אולי דווקא יש בכך מן המיוחד והרי במקרה אחר (שלא בימי קורונה) לא הייתה את האפשרות להזמין ארוחת בוקר פרטית אל החדר ולהתענג על השקט והנוף הפסטורלי מתוך המרפסת.

חווית רכיבה על סוסים במרום גולן #

למחרת בבוקר נסענו למרום גולן,  תכנית הייתה רכיבה על סוסים, כל הנסיעה ראינו שלג על מדרונות ההרים שמסביב דבר שבהחלט עזר לאווירת הטיול. בהגיענו אל היעד נגלו בפנינו נופים שהם פשוט גלויה אבל החוויה הבלתי נשכחת של רכיבה על סוסים במקום הזה היה הרבה יותר מהמצופה.

לאחר שבחרנו את קסדות הרכיבה ולאחר תדרוך קצר של צוות העובדים במקום, התקדמנו לחווה, שם חיכו לנו הסוסים כשאת הסוסים בחרו צוות העובדים בקפידה כך שאופי הסוס המובחר יתאים לרוכב הספציפי. לכל הסוסים יש כמובן שמות, אנחנו קיבלנו את הסוסה בשם סינדי ואת הסוס בשם טוביה ויצאנו לדרכינו כשכל אחד רכוב על הסוס והתחלנו לעלות במעלה ההר שהיה מושלג, דבר שגרם להרגיש שאנחנו בטיול באירופה.

ככל שעלינו במעלה ההר הרגשנו יותר ויותר את הרוח הקרירה וראינו יותר ויותר שלג לבן מכסה הרים וגבעות.

בסיום רכיבה על סוסים נשארנו מלאי אנרגיות חיוביות ולא רצינו לעזוב את המקום, החלטנו לעשות טיול רגלי קטן באזור של כפר הנופש מרום גולן ולהנות עד ועד מהשלג הלבן והנוצץ בשמש שהיה בסביבה.

בנסיעה בחזור הרגשנו טעונים באנרגיות חיוביות וכמובן עייפים לאחר כל החוויות במהלך היום. כשחזרנו למלון הנופש רמות היה זה מושלם לסיים את היום המדהים שחווינו בתוך הסאונה החמה שלאחריה יצאנו למרפסת הצמודה שלנו כדי להתרענן לפני סשן נוסף בסאונה.

לסיכום #

תעיזו לעשות דברים אחרת או במקרה של חופשה בארץ, נצלו דווקא את החודשים הנחשבים ל’אוף סיזון”, אל תחכו לסופי השבוע וצאו דווקא באמצע השבוע ותופתעו לגלות כמה יופי וחן ניתן לראות בארצנו הקטנה. מלאו מצברים, דבר שבהחלט אפשרי בימים בהם כל המקומות זמינים ופנוים כמעט לחלוטין רק עבורכם. ובכללי, נצלו כל הזדמנות כדי לצאת ולשבור את השגרה.